U potrazi ste za informacijama kako osigurati i pratiti odvijanje nastave u različitim modelima nastave? Niste sigurni kako kreirati timove ili trebate li ih brisati na kraju školske godine? Zanima vas osnovno uređivanje timova – dodavanje članova, dodavanje vlasnika tima? Skrivene postavke u aplikaciji MS Teams za koje možda niste znali, a koje su upravo ono što će vam olakšati svakodnevnicu u online nastavi? Kako kontrolirati učenike na nastavi koja se odvija putem MS Teams aplikacije?
Odgovore na navedena pitanja, i još mnogo više imat ćete priliku čuti uživo u četvrtak, 7. listopada 2021. godine, na webinaru „MS Teams – priprema, pozor, timovi su tu“ od CARNET-ovih stručnjaka koji su, između ostalih usluga, zaduženi i za pružanje podrške za uslugu Office 365 kako bi ih CARNET-ovi korisnici u školama mogli bezbrižno koristiti.
Kako biste sudjelovali na edukaciji potrebno je:
- Prijaviti se putem aplikacije EMA, najkasnije do početka webinara.
- Na dan održavanja webinara, prijaviti se u MS Teamse sa svojim elektroničkim identitetom u sustavu AAI@EduHr i potom pristupiti webinaru putem Microsoft Teams live events alata.
Nakon prijave u MS Teamse sa svojim elektroničkim identitetom i sudjelovanjem u webinaru, sudionici ostvaruju pravo na potvrdu o sudjelovanju.
Na portalu CARNET Meduza možete pogledati kratku videouputu za prijavu u MS Teams/MS Live Event/Web.