GoSoapBox – web based “kliker”

logo

GoSoapBox je alat u oblaku koji sadrži funkcionalnosti klikera s mogućnošću prikupljanja povratnih informacija u realnom vremenu. Osmišljen je kako bi povećao angažiranost učenika za vrijeme nastave koji bi uporabom vlastitih ili mobilnih školskih uređaja aktivno sudjelovali u nastavi. Sučelje je jednostavno i više se orijentira na funkcionalnost nego na izgled, uzimajući u obzir kako nastavnici često nemaju dovoljno vremena za savladavanje kompleksnijih alata. GoSoapBox je ugodno radno okruženje za učenike i profesore koji na raspolaganju imaju različite funkcionalnosti sustava.

Alatu možete pristupiti na: http://www.gosoapbox.com

dodavanje alata na lekciju

Besplatna šestomjesečna verzija GoSoapBox ima mogućnosti koje mogu biti korisne za vrijeme nastave nastavnicima i učenicima. Nastavnici će imati bolji uvid o svom razredu, a učenici će se zabavljati koristeći novu tehnologiju na nastavi. Uz pomoć GoSoapBox alata učenici će se osjećati slobodnije i više motivirani za rad i učenje određenog predmeta.

cijene dodataka

Kada nastavnik otvori svoj korisniči račun na GoSoapBox-u putem svoje e-mail adrese i zaporke, dobit će generirani kod s kojim se učenici mogu pridružiti lekciji i pratiti nastavu, stoga otvaranje računa za svakog učenika nije potrebno što čini proces još jednostavnijima.

Svakodnevna je pojava kako u razredima koncentracije i interakcije nedostaje zbog različitih razloga, ali najčešće su to sramežljivost ili strah. Mnogi su učenici sramežljivi ili plašljivi i zbog toga aktivno ne sudjeluju za vrijeme nastave; pristupaju nastavniku s pitanjem u strahu od ometanja nastave ili kako ne bi bili ismijani zbog nečega što ne znaju ili ne razumiju.

Kako korisititi GoSoapBox pogledajte u videu.

GoSoapBox omogućava nastavnicima opciju kako u stvarnom vremenu dobiti povratne informacije o svojim učenicima i njihovoj razini znanja. Zbog prethodno spomenute učenikove sramežljivosti, tim koji je stvorio GoSoapBox alat, razvio je “Confusion Meter” (odnosno mjerač razine zbunjenosti). “Confusion Meter” može dati do znanja profesoru kako treba usporiti ili pobliže objasniti temu učenicima koja se trenutno obrađuje. Kada profesor postavi pitanje, učenik se može izjasniti se ako nešto ne razumije bez ometanja drugih, nastave ili dovođenja sebe u neugodnu situaciju.

GoSoapBox sadrži još jednu zanimljivost pod nazivom “Social Q&A” (odnosno Pitanja&Odgovori). Za vrijeme nastavnog sata nastavnik ponekada nije u mogućnosti odgovoriti na pojedinačna pitanja učenika. GoSoapBox omogućava “Social Q&A” opciju gdje učenici na svojim uređajima postavljaju željeno pitanje, a drugi učenici glasaju. Na taj način određeno pitanje dolazi na prvo mjesto. Kada nastavnik uoči pitanje, ima priliku primijetiti u kojem području učenici najviše zaostaju kako im pomoći u savladavanju gradiva.

Izrada događaja:

Prilikom kreiranju novog Eventa (događaja) potrebno je unijeti ime događaja odnosno predmeta o kojem će prezentacija biti. Odmah nakon odabira imena, generira se “kod” i učenici se mogu priključiti događaju. U svakom je trenutku dostupna informacija o tome koliko je učenika “zbunjeno”, a koliko ne. Moguće je kreirati rasprave, kvizove i ankete.

KVIZ:
Za odabir kviza potrebno je ponovo unijeti isto ime i početi dodavati pitanja. Dodavanjem pitanja, zaprima se formular u kojem popunjavamo sljedeće: tekst pitanja, dodatno objašnjenje (ograničeno na 750 znakova) i sliku ako je potrebno, višestruki izbor ili kratak odgovor i tekst za kraj kviza. Nakon što dodano pitanje, vraćamo se natrag na glavni kviz i ponovno možemo pokrenuti cijeli postupak dodavanja pitanja na isti.

ANKETA:
Kod izrade ankete potrebno je unijeti ime ili pitanje koje anketa istražuje i potrebno objašnjenje (ograničeno na 750 znakova). Sustav će ponuditi sedam mogućnosti za odgovore koje učenici mogu izabrati. Rezultati se mogu prikazati u obliku kružnog grafa ili grafikona i postoji mogućnost podešavanja anonimnosti podataka.

DISKUSIJA:
Kod diskusija koje se održavaju na alatu potrebno je unijeti ime ili pitanje kojim će se diskusija baviti, u 750 znakova kratko objasniti diskusiju ako je potrebno i omogućiti ili onemogućiti pregled odgovora drugim učenicima.

Poslije nastave, nastavnik  je u mogućnosti pristupiti podatcima o svakom učeniku zasebno i na taj način informirati se o znanju svakog učenika i kako napreduje razred kao grupa.